Het zijn bizarre tijden, zeker ook voor de reisbranche. We begrijpen dat iets wat normaal zo fantastisch is, namelijk op vakantie gaan, nu ineens veel onzekerheden met zich meebrengt. Het belangrijkste wat wij als Travel Counsellors nu kunnen doen is voor onze klanten klaarstaan. Persoonlijk advies is altijd onze kracht geweest en het welzijn van onze klanten staat centraal in alles wat we doen. ‘Duty of Care’ zit in ons DNA en we gebruiken dit als eerste prioriteit in het managen van de huidige corona-crisis.
Onze Duty Office monitort continu alles wat er gebeurt in de wereld en we houden nauwlettend de adviezen van het ministerie van Buitenlandse Zaken en van de vervoersmaatschappijen en verblijfsverschaffers in de gaten. Wanneer je je reis via mij hebt geregeld betekent dit, dat je kunt terugvallen op mijn steun en op de hulp van mijn collega’s wanneer je hulp en advies nodig hebt.
Door de grote toestroom aan vragen per email, whatsapp en telefoon heb ik besloten alles te beantwoorden op vertrekdatum. Dus ontvang je niet direct een reactie, weet dat ik mijn overvolle inbox aan het leegmaken ben en zeker ook met jou contact opneem.
Groetjes, Minke